dinsdag 3 mei 2011

Meivakantie

Donderdag ben ik met Roxanne naar haar schoolfeest gegaan van het grafisch lyceum Ypenburg in de Of Corso en Vato Gonzales draaide daar dus dat was echt superchill. Ik moest alleen de volgende dag jammer genoeg weer vroeg weg omdat ik mijn tas in moest pakken omdat ik een weekendje weg ging met de familie. Ik ging een weekendje naar  centerparcs met de hele familie in Limburg. Wel jammer dat we precies met koninginnedag en nach gingen want ik had al allemaal plannen gemaakt want ik zou eigenlijk naar Amsterdam gaan met een vriendin, dat ging dus niet door. Gelukkig was het ook supergezellig met de familie hoor.



  

Ik heb een nieuw sportshirt gekocht. De blauwe van Adidas die je op de foto's ziet. Hij is van de Actiesport voor €25!


Tyler Ward - Somewhere with you

Geen opmerkingen:

Een reactie posten