maandag 9 mei 2011

Examen 5HAVO

Het is bijna zover. Deze week blokuren, waar ik alleen maar heenga, voor de rest leren leren leren en wat werken. Dit is het laatste weekje! Ik vind het supereng, vooral tekenen! Ik ben voorlopig niet meer op blogspot denk ik. Lekker leren. Iedereen die ook hard aan het leren is! Succes! Hopen dat we het allemaal samen gaan halen. Maandag begin ik met Nederlands. Nadat ik examens heb gedaan lekker naar Blanes. Ik kan niet wachten. Mijn moeder is zaterdag trouwens thuis gekomen, ik had slingers opgehangen en mijn vader had een vlaggetje gekocht met "welcome home". Papa en mama gingen bij de Mac eten halen. Mama had Uggs voor me meegenomen vanuit Amerika maar ik pas ze niet! Ik baal er echt heel erg van, nu moeten we ze gaan verkopen en dan krijg ik misschien nieuwe. Met moederdag heb ik een taart in de vorm van een hart gegeven van de Albert Heijn. Met "voor moeder" erop en nog een luchtje samen met mijn zusje!

1 opmerking: