woensdag 4 januari 2012

Nieuw jaar, nieuw begin.

Happy new year allemaal! Zo, wat heb ik al lang niet meer geblogged zeg. Goeie voornemens voor het nieuwe jaar misschien? Ik maak alleen nooit beloftes als ik niet weet of ik me eraan ga houden, maar laat ik maar weer is proberen mijn blog een beetje bij te houden nu het nieuwe jaar weer begonnen is. Ik zat vandaag lekker in mijn kamer film te kijken: What's Your Number. Wat een superfilm & met een lekker warme beker chocolademelk. Na het eten langs vriendinnetjes (Febe, Ellen en Sabrina) gegaan en cupcakes gemaakt, lekker rustig dagje.

Ik heb het bloggen misschien wel een klein beetje gemist. Alleen het is zo druk op school, de Haagse Hogeschool en de studie communication & multimedia design. Ik heb wel superveel nieuwe vrienden, echt wel heel erg leuk. Veel vaker stappen ook. Nu een liedje om deze wintervakantie af te maken:


Colbie Callait - I Never Told You

Fijne vakantie allemaal & tot snel weer

2 opmerkingen: