zaterdag 3 maart 2012

Feestjes

Deze foto is van Carnaval 2012 in Breda. Ik was met mijn twee vriendinnen naar Breda en dit was echt een avond om nooit meer te vergeten, het was zo gezellig. Als je nog nooit naar carnaval bent geweest is dit zeker een aanrader! Echt heel leuk. Als ik klaar ben met mijn studie zit ik er ook over te denken om misschien in Brabant te wonen. Ten minste, als Amerika helemaal niks wordt. Wij waren naar de Showtime, een hele leuke club.

Ik zit in de activiteitencommissie van een supergezellige studievereniging, namelijk SIM (http://www.svsim.nl/). Dit keer hadden we een georganiseerd feest van de feestcommissie. Het was in het Twitter-cafĂ© in Den Haag en heel gezellig allemaal. Het thema was Gala 2.Nerd. Wel grappig. Dit was mijn outfit van die avond (rechts):

Die avond kreeg ik allemaal gratis muntjes van de barman, dat was heel erg chill, want ik heb niet echt geld meer over voor m'n zomervakantie. Ik ben gezoend door een jongen met een vriendin. Ik ben van de trap gevallen doordat de barvrouw de trap ging schoonmaken door alleen maar allemaal water op de trap te gooien. Verder moest ik ook even helpen met opruimen omdat mijn vriendin, die bij mij sliep een lid van de feestcommissie was dat was wel wat minder maar voor de rest was het dus zeker een geslaagde avond :)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten