zondag 4 maart 2012

The secret circle

Hou je van series met een beetje magie zoals vampire diaries? Deze nieuwe serie gaat over een meisje die haar ouders is kwijtgeraakt dan komt ze in een nieuwe stad te wonen waar ze erachter komt dat ze een heks is. Een serie met een hele hoop geheimen, echt helemaal geweldig. Ik volg nu pretty little liars. Dit vind ik ook echt superleuk, ik zit iedere week te wachten totdat de nieuwe serie eindelijk weer uitkomt. Bij deze serie ga ik wachten totdat er wat meer uit zijn, zodat ik ze allemaal achter elkaar kan kijken. Dit lijkt me echt heel leuk.


The Lying Game is ook nog steeds een serie die ik echt een keer wil gaan volgen.

Pretty Little Liars. Momenteel volg ik alleen Pretty Little Liars dit is wel heel spannend nu, voor de volgers: ik hoorde dat volgende week bekend wordt wie A. is, eindelijk. Ik denk nog steeds dat Allison tweeling is en Allison nog leeft alleen haar tweelingzus Vivian is overleden, of andersom. Spannend! Ik kan niet wachten tot volgende week dinsdag, 20 maart.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten